Wednesday, October 6, 2010

Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro, OIH, (shqiptim portugalisht: [k 删 扫 蕛 ti 藞 苁 荛 nu u 藞 na 色 du]; lindur 5 shkurt 1985), [2] i njohur zakonisht si Kristiano Ronaldo, është një futbollist portugez që luan si një krah ose një hap për klubin spanjoll La Liga Real Madrid dhe shërben si kapiten i ekipit kombëtar portugez. Ronaldo aktualisht mban dallim për të qenë lojtari më i shtrenjtë në historinë e futbollit, pasi u transferua nga Mançester Junajtid në Real Madrid në një marrëveshje të transferimit vlerë 拢 80 milion (钪, US $ 132 milion). Përveç kësaj, kontrata e tij me Real Madrid, në të cilën ai duhet të paguhet 拢 11 milionë në vit gjatë gjashtë viteve në vijim, e bën atë më të lartë lojtar futbolli të paguar në botë. [3]Ronaldo filloi karrierën e tij si një lojtar i ri për Andorinha, ku ai ka luajtur për dy vjet, pastaj u zhvendos në Nacional. Në vitin 1997, ai bëri një veprim në portugalisht gjigandët Sporting CP. talent me zhvillim të parakohshëm Ronaldo e tërhoqi vëmendjen e menaxherit Manchester United Alex Ferguson dhe ai nënshkroi 18-vjeçar për 拢 12240000 në vitin 2003. Sezonin e ardhshëm, Ronaldo fitoi nder të tij e parë e klubit, të Kupës FA, dhe arriti në Euro 2004 finale me Portugalinë, në të cilën turneun ai shënoi golin e tij ndërkombëtare.Në vitin 2008, Ronaldo fitoi Ligën e Kampioneve me e Bashkuara, dhe u emërua lojtari i turneut. Ai u emërua në Botë FIFPro Lojtari i Vitit [4] dhe FIFA World Player i Vitit, përveç për t'u bërë Topin e parë e Manchester United d'Or fitues në 40 vjet. [5] Ballon Tre herë fitues i Artë Johan Cruyff tha në një intervistë më 2 prill 2008, "Ronaldo është më mirë se George Best dhe Denis ligjit, të cilët ishin të dy lojtarë të shkëlqyer dhe e madhe në historinë e Bashkuara.Ronaldo ka lindur më 5 shkurt 1985 në Santo António, një lagje e Funchal, Madeira, fëmija më i ri i Maria Dolores dos Santos Aveiro, një kuzhinier, dhe José Dinis Aveiro, një kopshtar komunale. [7] dytë e tij emri i dhënë, " Ronaldo ", u zgjodh pas pas-SHBAPresidenti Ronald Reagan, i cili ishte aktor e babait të tij të preferuar. [8] Ai ka një vëlla më të vjetër, Hugo, dhe dy motra më të vjetra, Elma dhe Liliana Catia.Në moshën tetë, Ronaldo luajti për Andorinha ekip amator, ku babai i tij ishte njeri kit.Në vitin 1995, Ronaldo nënshkroi me Nacional klub lokal, dhe, pas një fushate titull fitues, ai shkoi në një gjyq tre-ditore me Sporting CP, i cili më pas nënshkruan atë për një shumë të pazbuluar.

No comments:

Post a Comment