Tuesday, October 19, 2010

Rihanna

Robyn Rihanna Fenty (i lindur më 20 shkurt 1988), i njohur më mirë si thjesht Rihanna (pronounced / nə riɑ ː /-ree yah-na), është një R Barbadian & artist B regjistrimin dhe kompozitor. [2] I lindur në Saint Michael, Barbados, Rihanna u zhvendos në Shtetet e Bashkuara në moshën 16 për të ndjekur një karrierë të shënuar nën drejtimin e prodhuesit Rogers rekord Evan. Ajo më pas nënshkroi një kontratë me Def Jam regjistrimet pas auditioning për pas-emërtim kokë Jay-Z. [3]Në vitin 2005, Rihanna albumin e saj debutues studio, Muzika e Diellit, e cila arriti kulmin në krye të dhjetë në tabelë 200 Billboard dhe karakteristikat e Billboard Hot 100 goditi vetëm "Pon de Replay". Më pak se një vit më vonë, ajo lëshuar albumin e saj të dytë studio, A Girl Like Me (2006), e cila arriti kulmin në kuadër të pesë të lartë të chart albume Billboard, dhe prodhuar një numër të saj të parë amerikan goditi vetëm, "SOS", si dhe Billboard Hot 100 entries lartë dhjetë "Unfaithful" dhe "Break It Off". albumi i tretë Rihanna's studio, Good Girl Gone Bad (2007), ku kulmin në numrin dy në Billboard 200, paraqiti pesë të lartë dhjetë hits duke përfshirë tre numri i SHBA një hite-"Umbrella", "Merr një hark" dhe "Disturbia", dhe hit në mbarë botën "Mos Stop Music". Ky album u propozua për nëntë Grammy Awards, duke fituar Best Rap / Sung Bashkëpunimi për "Umbrella", e cila përmban Jay-Z. [4] [5] albumi i katërt i saj studio, Vlerësuar R, u lirua në nëntor 2009, dhe arriti kulmin në numrin katër në Billboard 200. e parë e saj tre teke, "Russian Roulette", "Hard" dhe "Rude Boy" strehë brenda dhjetë të lartë të Billboard Hot 100, me "Rude Boy" kulmin në numrin një të tillë. Ajo do të nxjerrë albumin e saj të pestë studio, Loud, në nëntor 2010, e cila përmban të çojë e vetme "Vetëm Girl (në botë)".Rihanna ka arritur 7-1 numër teke në Billboard Hot 100 nga viti i parë që paraqiten në tabelë më 11 qershor, 2005, e cila është më e nga ndonjë artist gjatë asaj hapësirë kohe. [6] Si të korrikut 23, 2010, Rihanna ka shitur rreth 5.563.000 njësi album në SHBA. [7] Ajo ka marrë accolades disa, duke përfshirë Awards 2007 World Music për Best Botërore-Artist Selling Pop Femra dhe Femra mikpritës i vitit, si dhe 2008 American Music Awards për preferuara shpirtit / R & B Artist Femra dhe Favorite Pop / Rock Artist Femra. [8] [9] Ajo shërben si një nga Barbados të ambasadorëve nderi kulturore. [10] Në janar 2010, Rihanna ka marrë dy Grammy Awards për 2009 të vetëm Jay-Z's "Run këtë qytet" . [11]

No comments:

Post a Comment